2014年3月2日星期日

ISEB BH0-012認定試験の出題範囲を絞る参考書

ISEBのBH0-012の認定試験は当面いろいろな認証試験で最も価値がある試験の一つです。最近の数十年間で、コンピュータ科学の教育は世界各地の数多くの注目を得られています。ISEBのBH0-012の認定試験はIT情報技術領域の欠くことができない一部ですから、IT領域の人々はこの試験認証に合格することを通じて自分自身の知識を増加して、他の分野で突破します。JapanCertのISEBのBH0-012認定試験の問題と解答はそういう人たちのニーズを答えるために研究した成果です。この試験に合格することがたやすいことではないですから、適切なショートカットを選択するのは成功することの必要です。JapanCertはあなたの成功を助けるために存在しているのですから、JapanCertを選ぶということは成功を選ぶのことと等しいです。JapanCertが提供した問題と解答はIT領域のエリートたちが研究と実践を通じて開発されて、十年間過ぎのIT認証経験を持っています。

JapanCertはたくさんの方がIT者になる夢を実現させるサイトでございます。JapanCertはISEBのBH0-012認証試験について最新の対応性教育テストツールを研究し続けて、ISEBのBH0-012認定試験の問題集を開発いたしました。JapanCertが提供したISEBのBH0-012試験問題と解答が真実の試験の練習問題と解答は最高の相似性があり、一年の無料オンラインの更新のサービスがあり、100%のパス率を保証して、もし試験に合格しないと、弊社は全額で返金いたします。

JapanCertが提供したISEBのBH0-012トレーニング資料を利用したら、ISEBのBH0-012認定試験に受かることはたやすくなります。JapanCertがデザインしたトレーニングツールはあなたが一回で試験に合格することにヘルプを差し上げられます。 JapanCertのISEBのBH0-012トレーニング資料即ち問題と解答をダウンロードする限り、気楽に試験に受かることができるようになります。まだ困っていたら、我々の試用版を使ってみてください。ためらわずに速くあなたのショッピングカートに入れてください。でないと、絶対後悔しますよ。

試験番号:BH0-012問題集
試験科目:ISEB 「The Foundation® ITIL (2012 Onwards) 」
最近更新時間:2014-03-01
問題と解答:166

JapanCertのISEBのBH0-012の試験問題は同じシラバスに従って、実際のISEBのBH0-012認証試験にも従っています。弊社はずっとトレーニング資料をアップグレードしていますから、提供して差し上げた製品は一年間の無料更新サービスの景品があります。あなたはいつでもサブスクリプションの期間を延長することができますから、より多くの時間を取って充分に試験を準備できます。JapanCertというサイトのトレーニング資料を利用するかどうかがまだ決まっていなかったら、JapanCertのウェブで一部の試験問題と解答を無料にダウンローしてみることができます。あなたに向いていることを確かめてから買うのも遅くないですよ。あなたが決して後悔しないことを保証します。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.japancert.com/BH0-012.html

NO.1 What is the name of the group that should review changes that must be implemented faster
than the normal change process?
A. Technical management
B. Emergency change advisory board
C. Urgent change board
D. Urgent change authority
Answer: B

ISEB認定試験   BH0-012過去問   BH0-012練習問題   BH0-012

NO.2 Which one of the following is NOT a responsibility of the service transition stage of the
service lifecycle?
A. To ensure that a service can be managed and operated in accordance with constraints specified
during design
B. To design and develop capabilities for service management
C. To provide good-quality knowledge and information about services
D. To plan the resources required to manage a release
Answer: B

ISEB   BH0-012   BH0-012

NO.3 At which stage of the service lifecycle should the processes necessary to operate a new service
be defined?
A. Service design: Design the processes
B. Service strategy: Develop the offerings
C. Service transition: Plan and prepare for deployment
D. Service operation: IT operations management
Answer: A

ISEB練習問題   BH0-012認定証   BH0-012認証試験   BH0-012認定資格   BH0-012

NO.4 Which of the following should IT service continuity strategy be based on?
1.Design of the service metrics
2.Business continuity strategy
3.Business impact analysis (BIA)
4.Risk assessment
A. 1, 2 and 4 only
B. 1, 2 and 3 only
C. 2, 3 and 4 only
D. 1, 3 and 4 only
Answer: C

ISEB認証試験   BH0-012   BH0-012問題集   BH0-012問題集   BH0-012練習問題

NO.5 Which one of the following is NOT part of the service design stage of the service lifecycle?
A. Designing and maintaining all necessary service transition packages
B. Producing quality, secure and resilient designs for new or improved services
C. Taking service strategies and ensuring they are reflected in the service design processes and the
service designs that are produced
D. Measuring the effectiveness and efficiency of service design and the supporting processes
Answer: A

ISEB   BH0-012認定資格   BH0-012認定試験   BH0-012練習問題   BH0-012

NO.6 Which one of the following is NOT the responsibility of service catalogue management?
A. Ensuring that information in the service catalogue is accurate
B. Ensuring that service level agreements are maintained
C. Ensuring that information in the service catalogue is consistent with information in the service
portfolio
D. Ensuring that all operational services are recorded in the service catalogue
Answer: B

ISEB   BH0-012認定試験   BH0-012   BH0-012   BH0-012認定資格

NO.7 Which one of the following activities are carried out during the "Where do we want to be?"
step of the continual service improvement (CSI) approach?
A. Implementing service and process improvements
B. Reviewing measurements and metrics
C. Creating a baseline
D. Defining measurable targets
Answer: D

ISEB練習問題   BH0-012練習問題   BH0-012

NO.8 Which stage of the service lifecycle is MOST concerned with defining policies and objectives?
A. Service design
B. Service transition
C. Continual service improvement
D. Service operation
Answer: A

ISEB練習問題   BH0-012認定証   BH0-012過去問   BH0-012問題集   BH0-012参考書   BH0-012認証試験

NO.9 Which one of the following is the BEST description of a service level agreement (SLA)?
A. The part of a contract that specifies the responsibilities of each party
B. An agreement between the service provider and an internal organization
C. An agreement between a service provider and an external supplier
D. An agreement between the service provider and their customer
Answer: D

ISEB   BH0-012参考書   BH0-012   BH0-012

NO.10 What should a service always deliver to customers?
A. Applications
B. Infrastructure
C. Value
D. Resources
Answer: C

ISEB認定証   BH0-012   BH0-012認定試験   BH0-012問題集   BH0-012認定資格   BH0-012認証試験

JapanCertは最新のHP0-J65問題集と高品質の98-372問題と回答を提供します。JapanCertのVCP5-DCV VCEテストエンジンとM70-301試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質のVCAP5-DCD PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.japancert.com/BH0-012.html

没有评论:

发表评论