132-S-712.2認定試験は専門知識と情報技術を検査する試験で、JapanCertが一日早くAvayaの132-S-712.2認定試験に合格させるのサイトで試験の前に弊社が提供する訓練練習問題をテストして、短い時間であなたの収穫が大きいです。
Avayaの132-S-712.2認定試験は実は技術専門家を認証する試験です。 Avayaの132-S-712.2認定試験はIT人員が優れたキャリアを持つことを助けられます。優れたキャリアを持ったら、社会と国のために色々な利益を作ることができて、国の経済が継続的に発展していることを進められるようになります。全てのIT人員がそんなにられるとしたら、国はぜひ強くなります。Pass4のAvayaの132-S-712.2試験トレーニング資料はIT人員の皆さんがそんな目標を達成できるようにヘルプを提供して差し上げます。Pass4のAvayaの132-S-712.2試験トレーニング資料は100パーセントの合格率を保証しますから、ためらわずに決断してPass4を選びましょう。
試験番号:132-S-712.2問題集
試験科目:Avaya 「Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam」
最近更新時間:2013-11-25
問題と解答:62
IT領域で仕事しているあなたは、きっとIT認定試験を通して自分の能力を証明したいでしょう。それに、132-S-712.2認証資格を持っている同僚や知人などますます多くなっているでしょう。そのような状況で、もし一つの資格を持っていないなら他の人に追及できないですから。では、どんな試験を受けるのかは決めましたか。Avayaの試験はどうですか。132-S-712.2認定試験のようなものはどうでしょうか。これは非常に価値がある試験なのですから、きっとあなたが念願を達成するのを助けられます。
132-S-712.2認定試験に関連する参考資料を提供できるサイトが多くあります。しかし、資料の品質が保証されることができません。それと同時に、あなたに試験に失敗すれば全額返金という保障を与えることもできません。普通の参考資料と比べて、JapanCertの132-S-712.2問題集は最も利用に値するツールです。JapanCertの指導を元にして、あなたは試験の準備を十分にすることができます。しかも、楽に試験に合格することができます。IT領域でより大きな進歩を望むなら、132-S-712.2認定試験を受験する必要があります。IT試験に順調に合格することを望むなら、JapanCertの132-S-712.2問題集を使用する必要があります。
購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.japancert.com/132-S-712.2.html
NO.1 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C
Avaya 132-S-712.2参考書 132-S-712.2認証試験 132-S-712.2認証試験
NO.2 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B
Avaya 132-S-712.2 132-S-712.2認定試験
NO.3 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C
Avaya認定証 132-S-712.2 132-S-712.2参考書 132-S-712.2認定試験 132-S-712.2
NO.4 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.Hierarchy Manager
Answer:D
Avaya 132-S-712.2認証試験 132-S-712.2 132-S-712.2 132-S-712.2
NO.5 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D
Avaya過去問 132-S-712.2認証試験 132-S-712.2 132-S-712.2認定証 132-S-712.2
NO.6 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B
Avaya参考書 132-S-712.2 132-S-712.2 132-S-712.2 132-S-712.2過去問
NO.7 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B
Avaya 132-S-712.2参考書 132-S-712.2問題集 132-S-712.2参考書
NO.8 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C
Avaya参考書 132-S-712.2問題集 132-S-712.2 132-S-712.2認証試験 132-S-712.2
NO.9 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio? (Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C
Avaya認証試験 132-S-712.2 132-S-712.2練習問題
NO.10 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B
Avaya練習問題 132-S-712.2認定証 132-S-712.2認定証 132-S-712.2 132-S-712.2
JapanCertは最新のIIA-CIA-Part2問題集と高品質のVCP510-DT問題と回答を提供します。JapanCertの000-619 VCEテストエンジンとICGB試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質のFCNSP.v5 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。
没有评论:
发表评论