2014年2月22日星期六

最も優秀なAvaya 132-S-712試験問題集のサンプルを試す

JapanCertはIT試験問題集を提供するウエブダイトで、ここによく分かります。最もよくて最新で資料を提供いたします。こうして、君は安心で試験の準備を行ってください。弊社の資料を使って、100%に合格を保証いたします。もし合格しないと、われは全額で返金いたします。JapanCertはずっと君のために最も正確なAvayaの132-S-712試験に関する資料を提供して、君が安心に選択することができます。君はオンラインで無料な練習問題をダウンロードできて、100%で試験に合格しましょう。

この情報の時代の中に、たくさんのIT機構はAvayaの132-S-712認定試験に関する教育資料がありますけれども、受験生がこれらのサイトを通じて詳細な資料を調べられなくて、対応性がなくて受験生の注意 に惹かれなりません。

Avayaの132-S-712認定試験に関連する知識を学んで自分のスキルを向上させ、132-S-712認証資格を通して他人の認可を得たいですか。Avayaの認定試験はあなたが自分自身のレベルを高めることができます。132-S-712認定試験の資格を取ったら、あなたがより良く仕事をすることができます。この試験が非常に困難ですが、実は試験の準備時に一生懸命である必要はありません。JapanCertの132-S-712問題集を利用してから、一回で試験に合格することができるだけでなく、試験に必要な技能を身につけることもできます。

人はそれぞれの夢を持っています。あなたの夢は何でしょうか。昇進ですか。あるいは高給ですか。私の夢はAvayaの132-S-712認定試験に受かることです。この認証の証明書を持っていたら、全ての難問は解決できるようになりました。この試験に受かるのは難しいですが、大丈夫です。私はJapanCertのAvayaの132-S-712試験トレーニング資料を選びましたから。私が自分の夢を実現することを助けられますから。あなたもITに関する夢を持っていたら、速くJapanCertのAvayaの132-S-712試験トレーニング資料を選んでその夢を実現しましょう。JapanCertは絶対信頼できるサイトです。

君はまずネットで無料なAvayaの132-S-712試験問題をダウンロードしてから 弊社の品質を確信してから、購入してください。JapanCertは提供した商品は君の成功を全力で助けさしたげます。

試験番号:132-S-712問題集
試験科目:Avaya 「Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam」
最近更新時間:2014-02-21
問題と解答:62

JapanCertの132-S-712試験参考書はあなたを一回で試験に合格させるだけでなく、132-S-712認定試験に関連する多くの知識を勉強させることもできます。JapanCertの問題集はあなたが身に付けるべき技能をすべて含んでいます。そうすると、あなたは自分自身の能力をよく高めることができ、仕事でよりよくそれらを適用することができます。JapanCert的132-S-712問題集は絶対あなたがよく試験に準備して、しかも自分を向上させる一番良い選択です。JapanCertがあなたに美しい未来を与えることができることを信じてください。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.japancert.com/132-s-712.html

NO.1 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio? (Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

Avaya認定試験   132-S-712   132-S-712   132-S-712

NO.2 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

Avaya   132-S-712   132-S-712   132-S-712認定証   132-S-712認証試験

NO.3 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

Avaya   132-S-712   132-S-712過去問

NO.4 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.Hierarchy Manager
Answer:D

Avaya認定試験   132-S-712認定試験   132-S-712   132-S-712参考書   132-S-712参考書   132-S-712練習問題

NO.5 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

Avaya過去問   132-S-712   132-S-712認定資格   132-S-712

NO.6 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

Avaya認証試験   132-S-712問題集   132-S-712参考書   132-S-712認定資格   132-S-712

NO.7 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

Avaya参考書   132-S-712   132-S-712   132-S-712

NO.8 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

Avaya   132-S-712   132-S-712認定試験   132-S-712   132-S-712認定資格   132-S-712

NO.9 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

Avaya   132-S-712認定試験   132-S-712参考書   132-S-712認定試験   132-S-712

NO.10 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

Avaya   132-S-712   132-S-712   132-S-712

JapanCertは最新の1Y0-A28問題集と高品質の問題と回答を提供します。JapanCertのMB6-870 VCEテストエンジンと1z0-822試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質のVCAP5-DCD PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.japancert.com/132-s-712.html

没有评论:

发表评论