2014年2月4日星期二

Cisco 642-241認定試験に対する素晴らし問題集

この情報の時代の中に、たくさんのIT機構はCiscoの642-241認定試験に関する教育資料がありますけれども、受験生がこれらのサイトを通じて詳細な資料を調べられなくて、対応性がなくて受験生の注意 に惹かれなりません。

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試験番号:642-241問題集
試験科目:Cisco 「Unified Contact Center Enterprise Design (UCCED)」
最近更新時間:2014-02-03
問題と解答:130

642-241認定試験は現在で本当に人気がある試験ですね。まだこの試験の認定資格を取っていないあなたも試験を受ける予定があるのでしょうか。確かに、これは困難な試験です。しかし、難しいといっても、高い点数を取って楽に試験に合格できないというわけではないです。では、まだ試験に合格するショートカットがわからないあなたは、受験のテクニックを知りたいですか。今教えてあげますよ。それはJapanCertの642-241問題集を利用することです。

中国でこのような諺があります。天がその人に大任を降さんとする時、必ず先ず困窮の中におきてその心志を苦しめ、その筋骨を労し、その体膚を餓やし、その身を貧困へと貶めるのである。この話は現在でも真です。しかし、成功には方法がありますよ。正確な選択をしたら、そんなに苦労しなくても成功することもできます。JapanCertのCiscoの642-241試験トレーニング資料はIT職員を対象とした特別に作成されたものですから、IT職員としてのあなたが首尾よく試験に合格することを助けます。もしあなたは試験に準備するために知識を詰め込み勉強していれば、間違い方法を選びましたよ。こうやってすれば、時間とエネルギーを無駄にするだけでなく、失敗になるかもしれません。でも、今方法を変えるチャンスがあります。早くJapanCertのCiscoの642-241試験トレーニング資料を買いに行きましょう。その資料を手に入れたら、異なる人生を取ることができます。運命は自分の手にあることを忘れないでください。

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NO.1 When sizing the Cisco Unified Communications Manager cluster in a Cisco Unified Contact
Center Enterprise solution with the Cisco Unified IP IVR, which factor must be taken into account?
A.the number of dialed numbers configured in the Cisco Unified Contact Center Enterprise Call Router
B.the maximum number of concurrent calls in progress in the Cisco Unified IP IVR, serviced by CTI ports
C.the number of Run VRU script nodes executed by the Cisco Unified Contact Center Enterprise routing
script once the call is terminated in the Cisco Unified IP IVR
D.the total number of CTI route points, CTI ports, and BHCAs associated with the Cisco Unified IP IVR
E.the maximum number of concurrent agents in the Cisco Unified Contact Center Enterprise system
Correct:D

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NO.2 Which of the following configurations are supported with the Cisco Unified Contact Center
Enterprise solution?
A.Cisco Agent Desktop with Communications Manager Attendant Console
B.Cisco Agent Desktop without Communications Manager Attendant Console
C.Cisco CTI Object Server Agent Desktop with Communications Manager Attendant Console
D.Cisco Siebel Driver/CRM Desktop with Communications Manager Attendant Console
Correct:B

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NO.3 Which protocol does the Cisco Unified ICM use to interface with the Cisco Unified
Communications Manager in the Cisco Unified Contact Center Enterprise solution?
A.AXL
B.SIP
C.H.323
D.JTAPI
E.SOAP
Correct:D

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NO.4 Which of the following Cisco Unified Customer Voice Portal call-flow models does not require a
Cisco IOS-based VoiceXML Gateway?
A.Standalone Self-Service
B.Cisco Unified Customer Voice Portal Call Control
C.Cisco Unified Customer Voice Portal Call Control with Queue and Collect
D.Cisco Unified Customer Voice Portal Call Control with Queue and Self-Service
E.Cisco Unified Contact Center Enterprise Network Interface Controller-based Call Control with Cisco
Unified Customer Voice Portal Queue, Collect, and Self-Service
Correct:B

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NO.5 Which of these functions is not a function of the Cisco Unified Contact Center Enterprise
solution?
A.reporting with WebView
B.CTI desktop functionality for agent state control
C.call-routing functionality based on real-time conditions
D.instructing queue points to play specific messages to callers
E.accepting media streams and acting as a conference bridge
Correct:E

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NO.6 In a Cisco Unified Contact Center Enterprise design, the customer requires that agents are able
to make personal outbound calls from their Cisco IP phone, but they do not want to allow the
agent to use their ACD line for these calls. How would this requirement be addressed given the
following: Agent ACD Line: 1000 (DN) Allow PSTN calling search space: Allows outbound calls to
PSTN. Block PSTN calling search space: Blocks outbound calls to PSTN.
A.add second line on IP phone with DN 1000, but in different partition, allow PSTN calling search space
B.add second line on IP phone with DN 1000, but in same partition, block PSTN calling search space
C.add second line on IP phone with DN 2000, but in different partition, allow PSTN calling search space
D.add second line on IP phone with DN 2000, but in same partition, block PSTN calling search space
Correct:C

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NO.7 Which two configuration tasks are necessary in the Cisco Unified Communications Manager for
the Cisco Unified Contact Center Enterprise solution? (Choose two.)
A.configure agent IP phone, supervisor IP phone, and CTI route points
B.configure agent ID, supervisor ID, and system administrator password
C.configure agent, supervisor, and CTI user accounts
D.configure scripts for call routing
E.configure call routing to agents
F.configure device associations of agent phones and CTI devices with the PG user
Correct:A F

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NO.8 When the Cisco Unified Contact Center Enterprise system transfers a call to the Cisco Unified IP
IVR to queue the call using a translation route to VRU, what label is sent to the routing client?
A.Cisco Unified Contact Center Enterprise Busy label
B.Cisco Unified IP IVR CTI port
C.Cisco Unified Communications Manager MTP
D.Cisco Unified Communications Manager CTI route point
Correct:D

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NO.9 Which type of user access is not controlled by Microsoft Windows Active Directory in Cisco
Unified Contact Center Enterprise?
A.agent login
B.supervisor login
C.WebView user login
D.service account login
Correct:A

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NO.10 Which two of the following are not parts of the Cisco Unified Communications Manager device
pool configuration? (Choose two.)
A.primary Cisco Unified Communications Manager group
B.SRST reference
C.region
D.location
E.Media Resource Group List
Correct:A D

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