Avayaの3304認定試験は競争が激しい今のIT業界中でいよいよ人気があって、受験者が増え一方で難度が低くなくて結局専門知識と情報技術能力の要求が高い試験なので、普通の人がAvaya認証試験に合格するのが必要な時間とエネルギーをかからなければなりません。
多くの人々は高い難度のIT認証試験に合格するのは専門の知識が必要だと思います。それは確かにそうですが、その知識を身につけることは難しくないとといわれています。IT業界ではさらに強くなるために強い専門知識が必要です。
受験生の皆様にもっと多くの助けを差し上げるために、JapanCert のAvayaの3304トレーニング資料はインターネットであなたの緊張を解消することができます。3304 勉強資料は公式Avayaの3304試験トレーニング授業 、Avayaの3304 自習ガイド、Avayaの3304 の試験と実践やAvayaの3304オンラインテストなどに含まれています。JapanCert がデザインしたAvayaの3304模擬トレーニングパッケージはあなたが楽に試験に合格することを助けます。JapanCertの勉強資料を手に入れたら、指示に従えば 3304認定試験に受かることはたやすくなります。
JapanCertの経験豊富な専門家チームはAvayaの3304認定試験に向かって専門性の問題集を作って、とても受験生に合っています。JapanCertの商品はIT業界中で高品質で低価格で君の試験のために専門に研究したものでございます。
JapanCertは君の試験に合格させるだけでなく本当の知識を学ばれます。JapanCertはあなたが100% で3304試験に合格させるの保証することができてまたあなたのために一年の無料の試験の練習問題と解答の更新サービス提供して、もし試験に失敗したら、弊社はすぐ全額で返金を保証いたします。
われわれは今の競争の激しいIT社会ではくつかIT関連認定証明書が必要だとよくわかります。IT専門知識をテストしているAvayaの3304認定試験は1つのとても重要な認証試験でございます。しかしこの試験は難しさがあって、合格率がずっと低いです。でもJapanCertの最新問題集がこの問題を解決できますよ。3304認定試験の真実問題と模擬練習問題があって、十分に試験に合格させることができます。
試験番号:3304問題集
試験科目:Avaya 「Avaya Call Center Elite Implementation and Maintenance Exam 」
最近更新時間:2014-04-21
問題と解答:69
購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.japancert.com/3304.html
NO.1 What are three added features when you upgrade form Basic Avaya Call Center to Avaya Call Center
Elite.? (Choose three.)
A. Service Level Maximize
B. Advocate
C. Hunt Group
D. Call Management System (CMS)
E. Agent Selection (EAS)
Answer: A,B,E
Avaya認定試験 3304 3304 3304過去問
NO.2 A call center operations manager wants agents to manually enter a code to identify the reason for being
in auxiliary (AUX) work status.
Which feature must be activated on the system-parameters custom-options to allow this?
A. Call Work Codes
B. Authorization Codes
C. Reason Codes
D. AUX State Codes
Answer: C
Avaya認定資格 3304 3304 3304認定試験
NO.3 A supervisor wants to endure that a specified group of agents logout at a specified time during the work
week.
How can this be accomplished?
A. with After Call Work (ACW) Agent Considered Idle
B. with Forced Agent Logout Time
C. with Interruptible Aux Notification Timer (sec)
D. with Maximum Time Agent in ACW before logout (sec)
Answer: B
Avaya 3304問題集 3304 3304 3304練習問題 3304
NO.4 Which two statements describe the benefits of the Business Advocate (BA) feature? (Choose two.)
A. It enablesrouting of calls to the agent that is most idle.
B. It dynamically matches a customer to an optimal agent.
C. It provides conditional routing of calls to agent queues.
D. It allows for dynamic reporting of call center activities in custom methods.
E. It uses advanced algorithms to efficiently route calls to agents.
Answer: B,E
Avaya認証試験 3304 3304 3304
NO.5 A supervisor would like to have their agents automatically log out at a specific time.
Which administration form is used to configure this functionality?
A. Hunt Group Form
B. Agent LoginID Form
C. Feature-Related System-Parameters Form
D. Station Form
Answer: B
Avaya問題集 3304 3304認定資格
NO.6 What provides built-in real and historical reporting capabilities for the call center, including reports for
Splits/Skill, Agents, Vector Directory Numbers (VDNs) and trunk groups?
A. VvStats
B. Service level maximize (SLM)
C. Basic Call management System (BCMS)
D. Automated Number Identification (ANI)
Answer: C
Avaya認証試験 3304問題集 3304
NO.7 Which three monitor commands are available with Basic Call Management System (BCMS)? (Choose
three)
A. Monitor bcms agent
B. Monitor bcms skill
C. Monitor bcms split
D. Monitor bcms system
E. Monitor bcms vector
Answer: B,C,D
Avaya 3304認定試験 3304練習問題 3304
NO.8 A customer has Business Advocate (BA) features turned on.
Which technique can be used to protect the predetermined level of service to a valued skill, II volumes or
agent staffing levels change abruptly?
A. queue priority levels
B. reserve agents
C. skill preference levels
D. percent allocation
Answer: D
Avaya 3304 3304 3304
NO.9 Which three statements about circular hunt groups are true? (Choose three) A. The next call to the hunt
group is offered to the next station in the members list in a round robin fashion, starting with the first
administered station.
B. The call distribution is dependent of how long stations have been idle.
C. The call distribution is independent of how long stations have been idle.
D. The next tall to the hunt group will be routed to the next agent (station) if the previous agent did not
answer the last call.
E. The next call to the hunt-group will be routed to the same agent (station) if that agent did not answer
the last call.
Answer: A,C,D
Avaya認定資格 3304 3304 3304
NO.10 While configuring the Service Observing feature, which three forms should be configured and/or
verified?
A. System Parameters
B. Class of Service
C. Feature-Related System Parameters
D. Class of restriction
E. Station
Answer: C,D,E
Avaya 3304 3304
JapanCertは最新の70-463問題集と高品質の650-304問題と回答を提供します。JapanCertのC2040-442 VCEテストエンジンとM2040-725試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の200-001 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。
没有评论:
发表评论